Patrocinado por

Rueda promociona el Camino Portugués con una nueva etapa con salida de Briallos

La Voz PORTAS / LA VOZ

VEN A GALICIA

CAPOTILLO

La previsión de la Xunta es la recuperación del número de peregrinos a lo largo del año

26 ago 2021 . Actualizado a las 12:47 h.

El vicepresidente de la Xunta, Alfonso Rueda, acompañado del delegado territorial de la Xunta en Pontevedra, Luis López, y el alcalde de Portas, Ricardo Martínez, partió ayer desde el albergue de Briallos, en Portas, para continuar con su recorrido por el Camino Portugués. El dirigente autonómico comenzó esta ruta el martes con inicio en A Guarda. Rueda destacó ayer que igual que en el resto de itinerarios jacobeos, estos días se puede apreciar el gran número de peregrinos que recorren el Camino Portugués para llegar a Santiago.

Los datos demuestran esta gran afluencia de peregrinos ya que se contabiliza que cada día llegan a Compostela una media de 1.400 peregrinos. De estas cifras sale la previsión de acabar el año superando los 140.000 peregrinos. «Esperamos chegar a finais deste mes aos cen mil. Vamos polo bo camiño porque no que vai de ano selaron a compostela máis de 86.000 persoas, e son moitos máis os que fixeron o Camiño sen selar a credencial», explicó Rueda.

Desde la Xunta destacaron el esfuerzo para «ter todo listo nas mellores condicións para acoller aos peregrinos, e transmitir a mensaxe de que Galicia é un destino seguro».

Además el vicepresidente autonómico contó que «neste mes de xullo recibimos un 80 % máis de viaxeiros que en 2020, e resistimos vinte puntos mellor que a media nacional con respecto ao 2019. E estes datos se reflicten no traballo dos hostaleiros e na súa implicación para facer cumprir as restricións sanitarias que garantan unha hostalería segura».