La cita volverá a celebrarse, al igual que en el 2019, en la explanada de A Seca
12 abr 2022 . Actualizado a las 11:50 h.«Para nós é unha alegría poder recuperar, logo de dous anos de ausencia, a Festa dos Maios, na que tanto se implican os colectivos locais á hora de realizar os deseños e de compoñer as coplas». Con estas palabras, la concejala de Cultura de Poio, Raquel Rodríguez, confirmaba este lunes que esta cita, una de las más arraigadas del municipio, volverá a celebrarse como antes de que se desatase el coronavirus.
De este modo, «o vindeiro día 1 poderemos volver a gozar cunha das citas máis emblemáticas do noso concello, a través da cal preservamos o patrimonio cultural e fomentamos o interese pola nosa tradición», señaló en relación a un celebración que, la igual que ocurrió en el 2019, se desarrollará en la explanada de A Seca a partir de las once de la mañana. Está previsto que, en el supuesto de que las condiciones meteorológicas no acompañen, se instale una carpa.
La intención del Concello de Poio es repartir más de cinco mil euros en premios entre los maios inscritos, los cuales tienen garantizado solo por el mero hecho de participar dos roscas de regalo y doscientos euros. Desde el gobierno local añadieron que, con relación a las modalidades, «premiaranse os tres deseños que obteñan as puntuacións máis altas por parte do xurado nas categorías de Mellor Conxunto, Mellor Maio, Mellor Copla, Mellor Coroa, Mellor Actuación e Mellor Barco Galego tradicional».
Ese mismo domingo, pero por la tarde, la plaza de Chousa, en Combarro, acogerá a Mostra de Maios, que organizan el propio Concello y el Ateneo Corredoira. La música también tendrá su protagonismo con la actuación Escola de Música Tradicional de Poio en esta última cita, mientras que la Asociación Vides Novas amenizará la explanada de A Seca.
La Festa do Maios de Poio esta vinculada este año a la programación de Verbas en Flor, «unha axenda cultural impulsada polo departamento dirixido pola nacionalista Raquel Rodríguez en colaboración coas áreas de Normalización Lingüística e de Memoria Histórica, que inclúe diversas actividades a desenvolver ao longo de toda a primavera».