Patrocinado por

Las Tanxugueiras, en el San Xoán de Carballo

La Voz CARBALLO / LA VOZ

VEN A GALICIA

Tanxugueiras en el primer concierto de la gira Midas, en A Coruña.
Tanxugueiras en el primer concierto de la gira Midas, en A Coruña. ANGEL MANSO

El trío actuará el día 24 de junio en la Praza do Concello. Será el único concierto gratuito de ese mes en la provincai

30 abr 2022 . Actualizado a las 16:47 h.

Las Tanxugueiras actuarán en las Festas de San Xoán de Carballo. Lo harán el día 24 de junio, en la Praza do Concello, según acaba de anunciar el gobierno local. Será, además, el único concierto gratuito que darán en junio en toda la provincia de A Coruña. Antes, el 16 de mayo, víspera de las Letras Galegas, estarán en la Casa da Cultura de Vimianzo.

"O clamor popular por poder desfrutar da música de Tanxugueiras no San Xoán, escoitado e compartido pola comisión de festas, permitiranos celebrar o día de San Xoán ao ritmo de Terra e de todos os temas que tan populares fixeron a Sabela Maneiro, Aida Tarrío e Olaia Maneiro, sobre todo tras a súa experiencia pre-eurovisiva", trasladó el Concello. ¿Por qué Tanxugueiras? "O trío soubo darlle unha sonoridade moito máis moderna á música galega tradicional, ademais de convertela nun altofalante que utilizan na defensa da lingua e a cultura da galegas, do entendemento entre os pobos ou do empoderamento da muller", trasladan. 

Al margen de su reciente paso por el festival Carballo Interplay, donde participaron en la emisión en directo del programa Gen Playz, desde el mercado municipal, esta de junio será su segunda actuación en la capital de Bergantiños en dos años, en tanto que, en septiembre del 2021, integraron el cartel del festival Orballo Cultural.

El primer disco de Tanxugueiras tiene fecha del 2018, y en él se incluía una pieza, Que non mo neguen, que también las vincula a Carballo, en tanto que su uso lo cedieron al Concello para la grabación, en el 2021, de un vídeo conmemorativo del 8M en el que participaron todas las edilas de la corporación. 

"Con ese primeiro disco acadaron o primeiro dos numerosos premios que foron acumulando nestes últimos anos. A súa popularidade foi medrando ano tras ano, pero acadou o cumio coa súa participación no Benidorm Fest, organizado por Televisión Española para elixir o tema que representará a España o vindeiro 14 de maio en Eurovisión. Non será Terra, malia ser o preferido do público, pero os carballeses e as carballesas, e todo o público que se achegue o 24 de xuño a Carballo, terá a ocasión de escoitalo, xunto a moitos outros, no gran concerto que sen dúbida ofrecerán na Praza do Concello", avanza el Concello. 

Las fiestas patronales carballesas irán del 21 al 26 de junio, pero los actos se extenderán más allá de estos días. Como ya se anunció, el 18, por ejemplo, será jornada de festival Rockin', organizado por el área de Mocidade. Para el domingo 3 de julio quedará el cierre, la emblemática Festa do Bosque, la cita más familiar, a la que por cierto Xabier Díaz le ha dedicado una canción en su último disco