Los Estrellas Michelin apoyan el Plan de Sostenibilidad Turística en Destinos de Poio
VEN A GALICIA
Se trata de una «ferramenta» para potenciar el municipio como destino turístico y permite optar a los Next Generation
14 may 2022 . Actualizado a las 05:00 h.La colaboración público-privada ha fructificado en el Plan de Sostibilidade Turística en Destinos de Poio, que fue impulsado por las concejalías de Turismo y de Promoción Económica en coordinación con el sector. Los dos Estrella Michelin del municipio, Pepe Solla y Xosé Cannas, se han implicado en una «ferramenta que busca potenciar a Poio como destino turístico, cunha imaxe de marca propia e utilizando como fío condutor a enogastronomía».
«O feito de contar co apoio e a axuda dos dous Estrella Michelín engade aínda máis valor a esta iniciativa e garante que o noso destino é un referente, tamén desde o punto de vista da gastronomía e da enoloxía», precisaron los concejales Silvia Díaz y Gregorio Agís. De este modo, la enogastronomía se configura como el eje sobre el que se estructura el relato turístico uniendo mar y tierra. A fin de cuentas, tal y como remarcó Díaz, «está no noso ADN», al tiempo que definió este plan como «moi ambicioso» y «unha oportunidade única para dar a Poio o pulo que necesita para seguir consolidándose como destino turístico de referencia e como motor económico, de emprego e de riqueza. Este documento ten en conta todas as cuestións que están enraizadas coa nosa maneira de vivir».
Este documento permitirá acceder a los fondos europeos Next Generation para «impulsar actuacións en favor da modernización, a competitividade, a dixitalización e a sostibilidade dunha actividade que é un dos motores de dinamización principais do municipio». En definitiva, se podría optar a ayudas para mejorar o habilitar nuevos espacios naturales, casos de las sendas del litoral, o reforzar la señalización de puntos de interés, mientras que el sector privado dispondría de subvenciones para, por ejemplo, modernización y digitalización.
Este plan abre la puerta a dos líneas de los Next Generation, una autonómica y otra estatal, con una cuantía que puede alcanzar los dos millones y medio. «Unha oportunidade única para seguir avanzando en materia de sostibilidade e autenticidade. Outros destinos apostan por camiños diferentes, pero creo que en Poio debemos preservar o que temos, coa nosa gastronomía e atractivos á fronte», precisó Xosé Cannas.
Gregorio Agís, por su parte, incidió en los recursos y atractivos con los que cuenta Poio, a los que hay que sumar la Illa de Tambo, por lo que apostó por la «desestacionalización da actividade turística, garantindo unha actividade constante ao longo de todo o ano». Asimismo, recordó que, «en todas as convocatorias previas para a obtención de axudas que proveñen de Europa nas que participamos, fomos quen de acadalas».