Patrocinado por

Un programa difunde la Ruta Xacobea entre escolares de Pontevedra

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

VEN A GALICIA

Setenta alumnos del CEIP A Xunqueira 2 participaron en «Vexo Veo Xacobeo»

26 may 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Setenta alumnos del CEIP A Xunqueira 2 participaron este miércoles en el programa Vexo Veo Xacobeo, iniciativa de la Xunta que pretende difundir el valor del Camiño de Santiago entre los escolares y que, en esta ocasión, culminó con un cuentacuentos lúdico y educativo vinculado al Año Santo. De este modo, el grupo partió de la popularmente conocida como Fonte dos Nenos y transcurrió por las principales arterias urbanas a través de la calle de A Peregrina, la plaza de A Ferreiría y la rúa Real, para rematar en la plaza de A Pedreira.

«É fundamental educar aos cativos nos valores do Camiño, porque fan referencia á solidariedade, o compañeirismo ou o esforzo, e ademais tamén cremos que deben coñecer que se trata de algo propio, que forma parte da identidade de Galicia e que se trata dun elemento cultural e patrimonial de primeira orde do que debemos estar moi orgullosos e que debemos difundir a todo o mundo», remarcó el delegado territorial de la Xunta, Luis López.

La de Pontevedra de este miércoles fue la antepenúltima parada del programa Vexo Veo Xacobeo. En total, cerca de 650 niños de ocho centros educativos de Caldas de Reis, A Guarda, O Porriño, Mos, Lalín y Pontevedra habrán participado del mismo.