Patrocinado por

El otoño traerá a Vilagarcía representaciones del mejor teatro

Antonio Garrido Viñas
antonio garrido VILAGARCÍA / LA VOZ

VEN A GALICIA

La programación del segundo semestre incluye dos actuaciones en el mes de octubre y una en el de noviembre

21 sep 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Los aficionados al teatro no deberían tener mucha queja sobre la programación que ha preparado Vilagarcía para el segundo semestre del año. Una programación que incluye espectáculos premiados con en los María Casares o en los Max. El cartel está compuesto por las obras «Gloria Nacional» de teatro do Noroeste, «As cigarreiras» de Contraproduccións y «Laika», dirigida al público infantil.

«Estas obras da Rede Galega de Teatros e Auditorios prográmanse a través do convenio asinado polo Concello de Vilagarcía e a Agadic, que financian ao cincuenta por cento o custe das actuacións. O orzamento do convenio do segundo semestre do ano ascende a 16.500 euros. Esta achega de ámbalas dúas administracións permite que o público poida presenciar as últimas representacións das mellores compañías teatrais galegas a prezos populares. De feito, a entrada xeral custa tan só 5 euros. Ademais existen entradas bonificadas ao prezo de 3 euros para desempregados, titulares do carné Xove e maiores de 65 anos», explica el Concello.

El ciclo arrancará el día 1 de octubre con la puesta en escena de «Gloria nacional». El día 25 de ese mismo mes será representada «As cigarreiras», que triunfó en la última edición de los premios María Casares con varios galardones, entre ellos el destinado al mejor espectáculo, mientras que «Laika», de los catalanes Xirriquiteula, se representará el sábado 13 de noviembre a partir de las seis de la tarde.