Patrocinado por

Eloy García, presidente de Adislugo: «Será unha cita gastronómica de exaltación do local»

Laura López LUGO / LA VOZ

VEN A GALICIA

Eloy García, en la presentación de la feria L de Lugo, en la Diputación
Eloy García, en la presentación de la feria L de Lugo, en la Diputación

A Asociación de Distribuidores de Hostalería e Alimentación organiza a Feira L de Lugo os días 25 e 26 no Pazo de Feiras

23 sep 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Eloy García é o presidente da Asociación de Distribuidores de Hostalería e Alimentación (AdisLugo), que organiza a Feira L de Lugo os días 25 e 26 no Pazo de Feiras e Congresos. A cita será de 12.00 a 21.00 horas e as entradas están á venda por 15 euros en ldelugo.es, onde tamén se detalla todo o programa.

—Como naceu L de Lugo?

—Empezou coma unha reivindicación do sector dos distribuidores, dos más afectados na pandemia. Quixemos que o evento servise para dicir quen somos e onde estamos. Este segundo ano damos un paso máis e convertémola nunha feira gastronómica de exaltación do produto local, ademais de potenciar o turismo gastronómico. Queremos fomentar o diálogo cos produtores locais: eles producen, pero se non hai quen distribúa, están coxos.

—A quen vai dirixida?

—É unha feira profesional, pero aberta a todo o mundo. Haberá bebidas (bodegas, denominacións de orixe, coctelería...), alimentación, equipamento de cociña, degustacións, zona infantil...

Vuelve la feria de distribuidores

La Asociación de Distribuidores de Hostalería e Alimentación de Lugo celebra su segunda Feria L de Lugo, que se estrenó el año pasado. Tendrá lugar el 25 y 26 de septiembre en el Pazo de Feiras e Congresos de Lugo. El evento durará desde las 12.00 hasta las 21.00 horas y será un escaparate de la riqueza culinaria de la provincia, como aseguraron los organizadores.

Se trata de «un evento gastronómico único» con los productores más destacados, denominaciones de origen y las principales marcas del sector, donde además los productos están a un menor precio. La feria fue presentada ayer junto a la Diputación de Lugo, que colabora con 15.000 euros.

El evento contará con foodtrucks, panaderos, baristas, pulperos y espacios para los más pequeños, además de música en directo. Este año actuarán Os Piñeiros y Los Alcántara. También habrá actividades en vivo, como salas de catas, maridajes, show cooking de los principales restaurantes lucenses o preparación de cócteles. Incorporarán nuevas experiencias como la terraza The Macallan, con whiskys únicos, habanos y bebidas espirituosas sofisticadas.