Patrocinado por

Monterrei impulsa la fiesta de la vendimia para celebrar el fin de la recogida de la uva

La Voz OURENSE / LA VOZ

VEN A GALICIA

Vendimia en Monterrei
Vendimia en Monterrei

La cita festiva será en el Castillo de Monterrei el día 22 de octubre

21 oct 2022 . Actualizado a las 10:54 h.

El Concello de Monterrei recuperará el día 22 de octubre la Festa da Vendima, una de las citas más apegadas a la comarca que hace décadas celebraban los vecinos junto a la cooperativa tras acabar los trabajos del campo. En esta ocasión será en el Castillo de Monterrei. «A idea xurdiu hai un ano. Dende o Concello e a denominación de orixe levabamos tempo pensado en facer unha festa similar. Xuntámonos co presidente da Deputación e co conselleiro de Medio Rural e déronnos o seu apoio. Daquela reunión xa saíu a data: 22 de outubro», explica el alcalde, José Luis Suárez

La idea, explica el regidor, fue recuperar la tradición. «Dende o concello queremos que sexa unha xornada de celebración despois de acabar os traballos da vendima, sen máis pretensións. Recordar o que se facía antigamente. Había comida e música e xuntábanse todos os veciños», añade.

El alcalde subraya la importancia que el vino tiene en la comarca y la necesidad de recuperar el espíritu que unía a los vecinos. «Moita xente xa nos di que é unha gran idea. E pensamos que o mellor espazo para facela sería no castelo», añade el regidor.

La fiesta comenzará a mediodía con un pequeño folión de carros con uvas. Saldrá de la finca que la Diputación tiene en la denominación de origen e irá por el paseo das Damas hasta la entrada al castillo. Dentro de la fortaleza habrá una demostración de pisada de uvas, acompañada de la música de la formación Castro Floxo.

De forma paralela, se colocarán varios puestos con productos de la comarca. «Incluimos unha pequena feira agroalimentaria con produtores amparados en indicacións protexidas», añade José Luis Suárez. Además, habrá una degustación de porco asado y de vinos de la Denominación de Origen Monterrei, que costará tres euros . «Teremos grupos de gaiteiros, que non faltarán, pero aínda estamos perfilando a actuación doutras formacións durante toda a xornada», aclara el regidor. La celebración se alargará hasta última hora de la tarde.