Patrocinado por

El glamping más exclusivo de A Mariña, con habitaciones burbuja, se consolida como reclamo

VEN A GALICIA

Glamping hotel
Glamping hotel XAIME RAMALLAL

Está en la costa de Xove y ampliará sus «burbujas» para familias con niños

27 oct 2024 . Actualizado a las 11:16 h.

El glamping Luzada, situado en pleno corazón de A Mariña lucense, a un sólo paso de la playa de Esteiro en el municipio de Xove, inauguró el pasado octubre un nuevo concepto de turismo. Y no sólo por sus famosas burbujas transparentes, que permiten disfrutar de un entorno idílico y estar en constante contacto con la naturaleza, sino por la experiencia que Jimena y Manuel, los dos gerentes y propietarios del glamping ,ofrecen a sus clientes.

«Nós queremos aportar unha experiencia de luxo. Sabemos que a xente fai un esforzo económico grande por vivir esta experiencia e por iso queremos ofrecer un servizo de calidade», comenta Manuel Otero, que durante la pandemia decidió poner en marcha un proyecto que llevaba años fraguándose en su mente. «En sempre quixen facer algo nos terreos de miña nai. Son 40.000 m2 en Prada, moi preto da praia de Esteiro, cunhas vistas impresionantes», explica. «Escollín Xove porque contaba con esta finca e porque había nicho de mercado. E as burbullas porque queríamos aportar valor á comarca e atraer turismo de calidade e que fora respectuoso co entorno», prosigue explicando este autónomo, que de un día para otro dejó su trabajo y empezó a poner en marcha lo que se acabó convirtiendo en un sueño cumplido.

«A Mariña está empezando a despuntar como importante foco de atracción turística. Cada vez hai máis interese pola zona, e nós quixemos revitalizala con este proxecto», continúa explicando.

«Nós sabíamos que era unha aposta arriscada, pero quixemos seguir adiante igualmente, xa que cremos que as nosas burbullas son o complemento perfecto para o entorno no que nos atopamos», indica.

Y parece que su apuesta fue todo un éxito. Lento, pero seguro, estos dos precursores de un tipo de turismo diferente en la comarca mariñana han conseguido establecerse como un referente, tanto dentro como fuera de nuestras fronteras. «O perfil maioritario de cliente continúa sendo nacional e de proximidade. Temos moito visitante asturiano e tamén doutros puntos de España. Pero cada vez nos visitan máis estranxeiros». Y añade: «Tivemos unha parella de alemáns que nin sabían falar español e viñeron a propósito desfrutar da experiencia».

Y es que según este joven mariñano: «Nós imos ao revés doutros negocios. Somos o destino final. É dicir, o 100% dos nosos clientes veñen por nós, para vivir a experiencia do glamping, e de paso coñecer A Mariña, non ao revés», confirma, orgulloso del negocio que él y su pareja han conseguido levantar del suelo con mucho esfuerzo y dedicación. «Nós somos o reclamo».

El perfil de clientes es, sin embargo, variopinto. «Sobre todo parellas novas e xente que non perde a oportunidade de lanzarse á aventura», confirma.

De momento es un espacio sólok para adultos, pero ya están pensando en expandir el negocio y hacerlo kids friendly. Es decir, apto para niños. «Actualmente contamos con 3 burbullas, pero temos a intención de incluír unha burbulla específica para familias, moito máis grande e exclusiva», confiesa en primicia. El negocio sigue su curso.