El programa de ocio alternativo del Concello de Pontevedra retoma la actividad 100 % presencial
18 abr 2022 . Actualizado a las 17:30 h.Pontevedra recupera a partir del próximo viernes, día 11, el programa Noites Abertas, una propuesta alternativa de ocio para jóvenes de 12 a 30 años. El concejal de Xuventude, Alberto Oubiña (BNG), destacó ayer que la programación vuelve a la normalidad después de las dos ediciones marcadas por la pandemia. En el 2020 directamente se suspendió y el año pasado s celebró con numerosas restricciones que obligaron, entre otras cosas, a requerir inscripción previa para participar.
Este año no. Este año, de nuevo serán actividades gratuitas y de acceso libre. Solo será necesario anotarse previamente para las dos salidas nocturnas para observar estrellas, pero es porque hay que prever las plazas de autobús.
Con un presupuesto que ronda los 70.000 euros, Noites Abertas programa este año 84 actividades diferentes con un total de 187 sesiones que se desarrollarán entre el viernes 11 de marzo y el sábado 14 de mayo. Habrá 115 monitores y los escenarios principales serán el CEIP Froebel, el Local de Música, la Casa Azul y el Pabellón Multiusos, y ocasionalmente, los campos de fútbol de A Xunqueira, las pistas polideportivas de Campolongo y la playa fluvial del Lérez.
Puedes consultar la programación completa aquí.
«Noites Abertas recobra o pulso con 84 actividades diferentes en diversos eidos —señaló Oubiña—. O programa recolle citas físico-deportivas, creativas, de cociña, de expresión artística, de xogo, de danza, de saúde e benestar, medio ambientais… Son actividades diversas, tremendamente diversas, como é a mocidade».
Asimismo, destacó que las actividades fueron propuestas por diferentes sectores de la población: autónomos y empresas, asociaciones y clubes y también personas a título particular o colectivos no formales. «Préstanos incidir neste último grupo, o de colectivos non formais ou individuos que aínda non están no réxime laboral —destacó el concejal de Xuventude—, pois son na súa gran maioría xente moza, e consideramos que pode ser un termómetro xenial para poñer en actividades para a mocidade creadas pola propia mocidade. Non podemos facer unha programación xuvenil sen contar con ela, e nós queremos poñelos no centro, facendo que sexan os actores e as actrices principais de Noites Abertas».
Además, como viene siendo habitual, se apostará «pola formación e creación de espazos seguros no referente á igualdade», y seguirá en vigor el convenio con Xuntos, para que personas que forman parte da Asociación de Síndrome de Down de Pontevedra, puedan participar en las actividades.
Desde «O xogo da lura» hasta «A lámpada marabillosa»
Dentro de las actividades que incluye el programa aparecen algunas clásicas como cestería, billarda, esgrima, risoterapia o batería que conviven con propuestas novedosas como O xogo da lura o A lámpada marabillosa. Oubiña se detuvo en esta última, que describió como «unha cita que non é cita. É un espazo novo onde socializar, sen maior obxectivo, mais ao mesmo tempo telos todos. Está promovido r un grupo de alumnas do IES Valle-Inclán concibido como un lugar de relax, onde poder estar sen ter actividade, «onde por ir cos colegas, sen actividades previstas, pero que terá mesas, cadeiras, sofás, xogos de mesa, intercambio de cómics… É un espazo aberto para todo e todas, na Casa Azul, todos os días que haxa actividades, desde a hora de apertura ata a de peche».